I. Úvodní ustanovení
Poskytovatel: Black Holding s.r.o.
Sídlo společnosti
Trenčianska Turná 3050
913 21 Trenčianska Turná
IČO
55 460 399
E-mail na reklamace
info@blackrent.skTelefon
+421 910 666 949Tento Reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamace služeb pronájmu vozidel a souvisejících služeb poskytovaných společností Black Holding s.r.o. (dále jen "Poskytovatel") podle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele a zákona č. 40/1964 Zb. Občanský zákoník.
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.
II. Vady služby a důvody reklamace
Zákazník má právo reklamovat službu, pokud:
- Pronajaté vozidlo nebylo v technickém stavu umožňujícím jeho řádné používání
- Vozidlo mělo vady, které nebyly uvedeny v protokolu o předání
- Služba nebyla poskytnuta v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě
- Cena účtovaná zákazníkovi neodpovídá ceníku nebo dohodě
- Došlo k jiným podstatným nedostatkům v poskytnutí služby
Reklamaci není možné uplatnit:
- Na vady způsobené zákazníkem nebo třetími osobami
- Na běžné opotřebení vozidla odpovídající jeho používání
- Na vady, o kterých byl zákazník informován před převzetím vozidla
- Na vady, které zákazník sám způsobil nesprávným používáním vozidla
- Pokud zákazník neuplatnil reklamaci bezodkladně po zjištění vady
III. Způsob podání reklamace
Reklamaci je možné podat:
Osobně
Na kterékoliv provozovně BlackRent během otevíracích hodin.
E-mailem
Na adresu info@blackrent.sk
Písemně poštou
Na adresu: Black Holding s.r.o., Trenčianska Turná 3050, 913 21 Trenčianska Turná
3.2. Náležitosti reklamace
Reklamace musí obsahovat:
- Jméno, příjmení a kontaktní údaje zákazníka (adresa, e-mail, telefon)
- Číslo smlouvy o pronájmu nebo číslo rezervace
- Označení reklamovaného vozidla (EČV, typ vozidla)
- Přesný popis vady nebo nedostatku
- Datum a čas zjištění vady
- Požadovaný způsob vyřízení reklamace
- Případnou fotodokumentaci vady
- Podpis zákazníka (v případě písemné reklamace)
IV. Lhůty na uplatnění a vyřízení reklamace
Lhůta na uplatnění
Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně po zjištění vady, nejpozději však do 14 dnů od ukončení pronájmu.
Lhůta na vyřízení
Poskytovatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. V odůvodněných případech může být lhůta prodloužena po dohodě se zákazníkem.
V případě vad vozidla zjištěných během pronájmu je zákazník povinen okamžitě kontaktovat Poskytovatele na telefonním čísle +421 910 666 949 a řídit se jeho pokyny.
V. Způsoby vyřízení reklamace
Pokud je reklamace oprávněná, Poskytovatel ji vyřídí jedním z následujících způsobů:
a) Výměna vozidla
Poskytnutí náhradního vozidla stejné nebo vyšší kategorie bez příplatku.
b) Sleva z ceny
Přiměřená sleva z ceny pronájmu odpovídající rozsahu a závažnosti vady.
c) Vrácení části platby
Vrácení poměrné části uhrazené ceny za období, během kterého zákazník nemohl vozidlo řádně používat.
d) Odstoupení od smlouvy
V případě podstatných vad, které není možné odstranit, má zákazník právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení celé uhrazené částky.
O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován písemně (e-mailem nebo dopisem) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.
VI. Postup při řešení reklamace
Přijetí reklamace
Poskytovatel potvrdí přijetí reklamace a vydá zákazníkovi písemné potvrzení (reklamační protokol) s datem přijetí, obsahem reklamace a požadovaným způsobem vyřízení.
Posouzení reklamace
Poskytovatel posoudí oprávněnost reklamace na základě předložených dokumentů, protokolu o předání/převzetí vozidla a případné fotodokumentace.
Vyřízení reklamace
Poskytovatel vyřídí reklamaci jedním ze způsobů uvedených v čl. V a písemně informuje zákazníka o výsledku.
Ukončení reklamace
Zákazník podpisem potvrdí vyřízení reklamace. V případě neakceptování rozhodnutí má zákazník právo na další postup podle čl. VII.
VII. Alternativní řešení sporů
Pokud zákazník není spokojen se způsobem vyřízení reklamace nebo se domnívá, že Poskytovatel porušil jeho práva, má právo obrátit se na Poskytovatele s žádostí o nápravu.
Pokud Poskytovatel na žádost zákazníka odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů, zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (ARS) podle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů.
Subjekty alternativního řešení sporů
- Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava
www.soi.sk - Platforma řešení sporů online (RSO)
ec.europa.eu/consumers/odr
Seznam subjektů ARS je dostupný na webové stránce Ministerstva hospodářství SR: www.mhsr.sk
VIII. Orgán dozoru
Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vykonává:
Slovenská obchodní inspekce
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Tel.: 032/640 01 09
E-mail: tn@soi.sk: tn@soi.sk
IX. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem jeho zveřejnění na webové stránce blackrent.sk.
Poskytovatel si vyhrazuje právo tento reklamační řád změnit. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webové stránce.
Zákazník podpisem smlouvy o pronájmu nebo potvrzením online objednávky potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem seznámil a souhlasí s ním.
Potřebujete podat reklamaci?
Kontaktujte nás na info@blackrent.sk nebo telefonicky na +421 910 666 949.Vaši reklamaci vyřídíme co nejdříve a profesionálně.
Kontaktujte nás